רמת גן

נמצאים בצומת דרכים? מלאו פרטים ליצירת קשר

אימון אישי, מהו?

כאשר אני מאמנת אני פועלת על מנת לאפשר למתאמן להגשים מטרות, ליצור שינוי בחייו ולשפר אותם.

במהלך האימון מתגבשת מערכת אשר מצד אחד היא תומכת ומעודדת ומצד שני משאירה את האחריות לתוצאות האימון על המתאמן תוך אמונה ביכולותיו ונחישותו.

במסגרת האימון האישי אני מנחה את המתאמן להתבונן פנימה, לגלות מי הוא ומה מניע אותו, להכיר את עצמו טוב יותר מבעבר, להיות קשוב לעצמו ולהתחבר לעוצמותיו. כמו כן אני מלווה את המתאמן להגדרת מטרות ויעדים ובחירת הדרך המתאימה ביותר למימושם.
המתאמן מתוודע אל הערכים המנחים את חייו, בחירותיו והחלטותיו – גם לאלו שלא היה מודע לקיומם, ואל העקרונות עליהם מושתתים מעשיו.

אני תורמת לחשיפת התכונות, היכולות, הכישורים והעוצמות, לצד חשיפת המעצורים המעכבים את המתאמן מלממש את אותם חלומות. מעצורים אלו חבויים לעיתים מעיני המתאמן, וחוסמים, שלא מדעת, את דרכו להגשמת מטרותיו.

  1. בשלב הראשון אני מאפשרת למתאמן להתוודע אל חלומותיו לגבש את חזונו ולנסח אותם בצורה אופרטיבית, אשר תאפשר מדידה שלהם והשוואתם לתוצאות בסוף התהליך. המתאמן חושף את המאוויים הגלויים או המודחקים, לעיתים אף בעיני עצמו.
    המתאמן מברר לעצמו האם הוא רוצה לשפר או לשנות את חייו בתחום האישי (מימוש עצמי, פיתוח תחביבים, מציאת זמן ומקום לעצמו בלי להרגיש רגשי אשמה או ייסורי מצפון), האם הוא רוצה להתפתח בתחום העסקי (לפתוח עסק, להרחיב את הקיים), האם ברצונו לעבוד על זוגיות (למצוא את המיועד/ת, להרחיב מעגל הכרויות, להעז ביחסים בין אישיים), ועוד.
  2. בשלב השני מגבש המתאמן את היעדים והמטרות להשגת החזון. אנו בודקים את ההלימה לערכים ולעקרונות המנווטים את חייו ואת הכשלים  החשיבתיים העלולים לחבל בדרך למימוש המטרות. אני מלווה את התהליך על מנת לתת למתאמן כלים לבחון את התאמת היעדים ליכולותיו על מנת שיהיו ברי השגה, לצד עידוד לגבש חזון שהוא גדול בהרבה מהמציאות הקיימת, שישנה וישפר את חייו.
  3. בשלב השלישי עוסק האימון בגיבוש ויצירת תכנית עבודה למימוש החזון. בתכנית באים לביטוי העוצמות והכישורים שנחשפו באימון.
    במהלך האימון מטפלים גם בקולות הפנימיים המונעים שינוי  אותם ה"שדונים" המחבלים ומרפים ידיים, בדמות משפטים כגון: "אתה תיכשל", "אינך יכול להצליח", "זה גדול עליך", "אתה עלול לסכן את מה שיש לך", "אין לך יכולת, זמן, כסף", קולות המבטאים את הפחדים מכישלון והחששות מ"מה יגידו עלי", ו"מה יהיה אם אכשל?".
    בעזרת כלים אימוניים, אשר בחלקם מושתתים על ה- N.L.P, אנחנו מבחינים בין ה"קולות" האמיתיים המחייבים זהירות ותשומת לב, לבין ה"קולות" המחלישים שאינם מעוגנים במציאות, שמנעו מהמתאמן לפעול עד כה, ואנו פועלים למיגורם של ה"קולות" המכשילים ולהתמודדות עמם.
  4. בשלב הרביעי אני מלווה את המתאמן במימוש וביצוע התכנית, ובחגיגות השינוי וההצלחה.

 

אני מאמינה באמרה: "אל תיתן למי שאתה לעצור את מי שאתה יכול להיות"!

אולי יעניין אותך גם...

גמילה מעישון
קרא עוד »
אבחון גרפולוגי
קרא עוד »
ציפור הנפש
קרא עוד »
1 2 3 4