רמת גן

נמצאים בצומת דרכים? מלאו פרטים ליצירת קשר

זה לא פיטורים, זו הזדמנות לשינוי!

החיים מלמדים שכל עובד שכיר עלול למצוא את עצמו, במוקדם או במאוחר מפוטר.
 
והתחושה עשויה להיות קשה. מחשבות כגון – מי אני מה אני? מה אני שווה? האם אני בעל יכולת? האם יש לי סיכוי במקום אחר? איך אפרנס את עצמי ואת התלויים בי? ועוד הרבה תחושות קשות הנובעות מערעור הביטחון העצמי.
 
אך יש דרך חיובית להתייחס לפיטורים שנכפו עליך – הדרך לראות את הפיטורים כמתנה, כהזדמנות. לקחת פסק זמן לשהות בצומת הדרכים ולהפיק מכך שינוי חיובי לעתיד. תראה מצב זה כמתנה, כהזדמנות להתחדשות, כסיכוי למציאת כיוון חדש ה"תפור" במיוחד למידתך!
 
זה הזמן לעצור את מרוץ החיים ואת ההתנהלות בתוך המוכר (גם אם לא תמיד נהנית בו). לנצל את המצב הלא מתוכנן לחקירה ולמידה עצמית מעמיקה. להשקיע בהחלטה מושכלת לאן פניך המקצועיות בהמשך חייך. לנצל את ההזדמנות שניכפת עליך כאפשרות למצוא כיוונים חדשים המתאימים לך יותר, לממש חלומות ומאוויים שנדחקו לפינה, וכהזדמנות במקרה הצורך, לעשות הסבה מקצועית.
 
זוהי הזדמנות לבדוק איזה תחומים בעבודה אהבת ואיזה חלקים לא אהבת, באיזו מידה בחרת את מקום העבודה לאחר שיקול דעת והחלטה, ובאיזו מידה החיים זימנו את המקום, ונשארתי בו מתוך נוחיות וסיבות נוספות.
 
במכון צומת דרכים נוכל לאפשר לך לעצור, לעשות את חשבון הנפש, להכיר את עצמך בהיבטים שונים של אישיותך וללוות אותך לקראת קבלת החלטה התפורה למידות האישיות שלך.
 
נוכל לאבחן את כישוריך ונטיותיך ולהציע לך את התחום והמקצוע המתאימים לך ביותר.
 

אולי יעניין אותך גם...

גמילה מעישון
קרא עוד »
אבחון גרפולוגי
קרא עוד »
ציפור הנפש
קרא עוד »
1 2 3 4